CEC Bank

Login utilizator

Introduceti Numele Dvs de utilizator si Codul de acces afisat pe ecranul dispozitivului Digipass.

Descarca CEConline

Pentru utilizarea serviciului de Internet Banking de la CEC Bank, recomandam instalarea si folosirea unui browser special conceput in acest sens, CEConline. Prin intermediul acestuia beneficiati de o siguranta sporita in ceea ce priveste posibilitatea de interceptare a comunicatiilor dvs. in legatura cu banca si/sau de interpunere a unor persoane neautorizate intre dvs. si banca.

1. Scaneaza periodic calculatorul pentru protectia impotriva virusilor si a altor programe de tip malware utilizand cele mai recente versiuni de software antivirus si antimalware.

2. ATENTIE! Exista programe care ajunse accidental pe calculator din ne-atentie sau neglijenta, pot transmite fara acordul tau coduri de acces sau informatii avand caracter personal. In cazul in care, in timpul autentificarii pe pagina CEConline, observi mesaje neobisnuite: care iti solicita reintroducerea codurilor de acces, intrerupe imediat procesul de autentificare. Te sfatuim sa ne contactezi imediat la serviciul nostru de Call Center folosind numarul de telefon 0 800 800 848 (apel gratuit in reteaua Romtelecom) sau +40-(0)21-202.50.50 si sa iei toate masurile pentru curatarea calculatorului de programe software daunatoare cu care este posibil sa fie infectat.

3. Ignora si sterge imediat emailurile care iti solicita sa dezvalui informatii confidentiale, care contin link-uri sau atasamente.

CEC Bank SA nu va solicita niciodata cifrele din seria cardului tau de debit sau credit si nici PIN-ul asociat acestora. Nu divulgati nimanui elemente de identificare personala utilizate in cadrul aplicatiei Internet Banking (PIN si parola furnizata de dispozitivul digipass), indiferent prin ce mijloc primiti solicitarea. Angajatii CEC Bank SA sau reprezentanti ai acestora NU vor solicita niciodata divulgarea acestor informatii.

CEC Bank SA nu va transmite niciodata mesaje E-mail sau SMS prin care sa solicite modificari sau verificari ale elementelor de securitate prin intermediul carora are loc autentificarea la acest serviciu. Nu utilizati in accesarea serviciului link-uri din cadrul unor pagini de pe Internet sau din cadrul unor mesaje de tip E-mail sau SMS primite. Utilizati in acest scop un browser Internet agreat si configurat conform manualului de utilizare al aplicatiei.

Urmariti permanent existenta elementelor de securitate care va asigura siguranta si confidentialitatea conexiunii (conexiune criptata https://www.ceconline.ro in zona de navigare a browser-lui, precum si iconita ce reprezinta un lacatel galben). In situatia activarii cu mouse-ul a lacatelului galben, se vor furniza informatii legate de autenticitatea paginii de WEB respective – certificat electronic emis de VeriSign in favoarea CEC Bank SA pentru paginile WEB: www.cec.ro si www.ceconline.ro.

In situatia in care totusi primiti astfel de solicitari, NU LE DATI CURS si contactati de indata serviciul suport clienti CEC Bank SA:

Adresa: Calea Victoriei nr.11-13, Sector 3, Bucuresti

Telefon: +40-(0)21-202.50.50

Telverde: 0 800 800 848 (apel gratuit in reteaua Romtelecom)

E-mail: suport@ceconline.ro

Atentionare!

Pentru clientii nostri utilizatori ai sistemului de operare Microsoft Windows, CEC Bank va recomanda sa accesati aplicatia CEConline NUMAI din browser-ul conceput in acest sens, pe care-l puteti descarca accesand butonul «Descarca CEConline» disponibil in pagina de Login.

In cazul in care nu dati curs recomandarii noastre si/sau observati in browser-ul Dvs. imagini suspecte care nu corespund cu cele din paginile de WEB ale Bancii, aparitia unor ferestre „pop-up” care va solicita sa introduceti date confidentiale, sau daca nu puteti sa va autentificati in pagina de Login DE LA PRIMA INCERCARE, va rugam sa NU MAI INTRODUCETI alte coduri generate de dispozitivul de autentificare si sa anuntati imediat Banca la telefon +40-(0)21-202.50.50, intrucat s-ar putea sa deveniti victima unui atac informatic.