1 Scaneaza periodic calculatorul pentru protectia impotriva virusilor si a altor programe de tip malware utilizand cele mai recente versiuni de software antivirus si antimalware.
2 ATENTIE! Exista programe care ajunse accidental pe calculator din neatentie sau neglijenta, pot transmite fara acordul tau coduri de acces sau informatii avand caracter personal. In cazul in care, in timpul autentificarii pe pagina CEConline, observi mesaje neobisnuite: care iti solicita reintroducerea codurilor de acces, intrerupe imediat procesul de autentificare. Te sfatuim sa ne contactezi imediat la serviciul nostru de Call Center folosind numarul de telefon 0 800 800 848 (apel gratuit in reteaua Telekom) sau +40-(0)21-202.50.50 si sa iei toate masurile pentru curatarea calculatorului de programe software daunatoare cu care este posibil sa fie infectat.
3 Ignora si sterge imediat emailurile care iti solicita sa dezvalui informatii confidentiale, care contin link-uri sau atasamente.
4 Atentie! Nu deveniti victima inselaciunilor online! Mai multe detalii regasiti accesand: https://www.cec.ro/fii-vigilent. CEC Bank respecta si protejeaza datele dumneavoastra personale, conform prevederilor legale aplicabile din 25.05.2018. Detalii pe https://www.cec.ro/prelucrarea-datelor-personale, in unitatile Bancii sau la dpo@cec.ro. Serviciul de Internet Banking utilizeaza un cookie tehnic necesar bunei functionari a site-ului. Rolul acestuia este de identificare unica a sesiunii utilizator avand si componenta anti-frauda. Pentru mai multe detalii referitoare la politica de cookie a Bancii, apasati https://www.ceconline.ro/smartoffice/docs/RO/politica_cookie.pdf. In cazul in care observati in browser-ul dumneavoastra imagini suspecte care nu corespund cu cele din paginile web ale Bancii, aparitia unor ferestre "pop-up" care va solicita sa introduceti date confidentiale, sau daca nu puteti sa va autentificati in pagina de login de la prima incercare, va rugam sa nu mai introduceti alte coduri generate de dispozitivul de autentificare si sa anuntati imediat Banca la telefon +40-(0)21-202.50.50 sau la https://www.cec.ro/contact, intrucat s-ar putea sa deveniti victima unei tentative de frauda.
CEC Bank SA nu va solicita niciodata cifrele din seria cardului tau de debit sau credit si nici PIN-ul asociat acestora. Nu divulgati nimanui elemente de identificare personala utilizate in cadrul aplicatiei Internet Banking (PIN si parola furnizata de dispozitivul de autentificare), indiferent prin ce mijloc primiti solicitarea. Angajatii CEC Bank SA sau reprezentanti ai acestora NU vor solicita niciodata divulgarea acestor informatii. Pentru detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal puteti accesa link-ul www.cec.ro/despre-noi/cadrul-legal-si-reglementari/prelucrarea-datelor-personale.
CEC Bank SA nu va transmite niciodata mesaje E-mail sau SMS prin care sa solicite modificari sau verificari ale elementelor de securitate prin intermediul carora are loc autentificarea la acest serviciu. Nu utilizati in accesarea serviciului link-uri din cadrul unor pagini de pe Internet sau din cadrul unor mesaje de tip E-mail sau SMS primite. Utilizati in acest scop un browser Internet agreat si configurat conform manualului de utilizare al aplicatiei.
Urmariti permanent existenta elementelor de securitate care va asigura siguranta si confidentialitatea conexiunii (conexiune criptata https://www.ceconline.ro in zona de navigare a browser-lui, precum si iconita ce reprezinta un lacatel ). Cu un click pe aceasta iconita se vor furniza informatii legate de autenticitatea paginii - certificat electronic emis de VeriSign in favoarea CEC Bank SA pentru paginile WEB: www.cec.ro si www.ceconline.ro.
Calea Victoriei nr.11-13,
Sector 3, Bucuresti
(+4) 021 202 5050
0800 800 848 - Telverde
(Apel gratuit in reteaua Telekom)